Oprócz sprzedaży i wynajmu powierzchni mieszkalnych i komercyjnych, w portfelu BImA znajdują się również tereny nieczynnych lotnisk oraz nieużywanych magazynów stanowiące obszary utrzymania energii odnawialnej. Około 6000 pracowników agencji zatrudnionych w dziewięciu dywizjach pracuje w ponad 120 lokalizacjach. Wszyscy oni korzystają z produktów Infoparku, które przygotowaliśmy i dostosowaliśmy do ich potrzeb.
Aby ułatwić i przyspieszyć pracę przedstawicieli BImA, Infopark zaoferował dostosowany do potrzeb całej agencji CMS. Nasz system zarządzania treścią Scrivito wykorzystując możliwości cloud computingu, w prosty i wygodny sposób umożliwia tworzenie stron internetowych na czas. Intuicyjny panel użytkownika z graficznym systemem modułów pozwala na łatwe budowanie bardziej przejrzystych i eleganckich stron każdemu, kto ma dostęp do naszego narzędzia. Nasi programiści mieli szansę pracować nad innowacyjnymi rozwiązaniami umożliwiającymi użytkownikom edycję na żywo, bezpośrednio w CMS, zdjęć, tekstów i innych materiałów. Oprócz tego zespół działający dla BImA mógł zaproponować autorskie rozwiązania usprawniające tworzenie stron, ale też wewnętrzną komunikację w ramach tak dużej organizacji. Dzięki temu pracownicy BImA nie muszą już czekać na każdorazowe, kosztowne wsparcie specjalistów. Sami tworzą kampanie, mikrostrony i uaktualniają dane kolejnych nieruchomości.
Adaptowalna i programowalna platforma CMS działająca w chmurze - czyli efekt naszej pracy i suma talentów, wiedzy, doświadczenia i świeżych pomysłów - pozwala na tworzenie stron za naciśnięciem jednego przycisku.
Stworzony przez nas interfejs „ImmobilienScout24” pozwala na to, by osoby poszukujące lokum na portalu nieruchomości www.bundesimmobilien.de otrzymywały w czasie rzeczywistym wszystkie aktualne oferty BImA dostosowane do ich potrzeb.
Nie znaleziono nieruchomości? Nie ma problemu. Dzięki naszym rozwiązaniom, zainteresowana osoba otrzyma automatyczne powiadomienie na e-mail, gdy tylko oferta odpowiadająca jej potrzebom pojawi się na portalu. W ten sposób kilka tysięcy odbiorców otrzymuje spersonalizowane wiadomości.
Stworzony przez nas intranetowy portal „Meine BImA” umożliwia pracownikom samodzielne dostosowanie podstawowych danych oraz na zarządzanie informacjami o wyszukiwaniach nieruchomości oraz subskrypcjach na newslettery.